سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشت پرده شبکه من و تو

    نظر
سه شنبه بیست و هشتم دی 1389

 

 

شبکه "من وتو" که در آبان ?? به برنامه های ماهواره ای مخصوص فارسی زبانان به خصوص برای ایرانیان راه اندازی شده است، شبکه ای است که گفته می شود با حمایت مالی "گ" خواننده مبتذل و فاسد زمان طاغوت  و دوستانش اداره می شود.

این شبکه ماهواره ای، عمده برنامه هایش با محوریت "گ" و فعالیت های او بوده و ساعات طولانی به پخش کلاس های این خواننده لس آنجلسی اختصاص دارد .این شبکه مخلوطی از شبکه های ماهواره ای تی وی پرشیا و فارسی وان می باشد.

به گزارش  جهان نیوز این شبکه توسط عناصر فراری و بعضا بهایی مدیریت می شود.

همچنین به گزارش ثانیه نو از کیهان میرعلی-م مجری دیگر این برنامه  از عناصر بهایی به شمار می رود. و «رها-الف» مجری و تهیه کننده دیگر شبکه مذکور است که در آشوب های خیابانی سال گذشته مشارکت داشت و عکس نقاب بسته خود در بحبوحه آتش افروزی خیابانی را در فیس بوک خود به نمایش گذاشته است. وی نیز از وابستگان به گروهک انگلیسی بهائیت است.

این شبکه با ظاهری فانتزی و جذاب بیننده خود را جذب می کند . خانواده های غافل از اهداف ایجادکنندگان این شیکه ساعتها به دیدن برنامه های این شبکه می پردازند .

در شبکه من و تو اولین چیزی که به شدت سوال بر انگیز است این می باشد(مخصوصا در برنامه بفرمایید شام ،) که افراد چه نسبتی با هم دارند و چرا به آن راحتی با یکدیگر برخورد می کنند؟
موضوع اصلی این برنامه که در تضاد کامل با عقیده و نحوه زندگی یک مسلمان است از این قرار است:
در این برنامه ?تا آشپز شروع به رقابت میکنند. هرشب خونه یک نفر مهمونی هست که معمولا این مهمانی ها به این صورت که دو نفر زن  و دو نفر مرد هستند .و میزبان باید برای ?نفر دیگه آشپزی کنه، در هرشب ?نفر میهمان به میزبان به صورت کاملا مخفیانه امتیاز میدن تا اینکه شب آخر نفری که بییشترین امتیاز کسب کرده برنده ???? پوندمی‌ شود! قابا توجه این که هیج کدام با یکدیگر نسبتی ندارند ولی به شدت با یکدیگر راحت و صمیمی هستند... امتیاز برنامه بفرماید شام از شرکت«ITV GLOBAL» انگلستان خریداری شده است. سری اول این برنامه از پاییز امسال -??-شروع شده است

اما اهداف این شبکه :

این شبکه جدیدترین شبکه فارسی زبان می باشد که با هدف اصلی مقابله با قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و در راستای قبح زدایی از روابط میان زن و مرد و ارتباط یک زن با چند مرد و بالعکس ،ترویج و آموزش موسیقی مسله دار و حرام که اکثرا توسط خواننده فاسد زمان طاغوت می باشد( که از جمله حامیان فتنه سال??  در آمریکا به همراه عده ای از سیاسیون متواری بود) . و در نهایت هدف از تاسیس این شبکه و شبکه های مشابه و احیانا شبکه های مشابه در آینده ، متزلزل کردن پایه های خانواده ازدرون و ازطریق خیانت زوجین به یکدیگر ، فساد فرزندان و جوانان جامعه و ... است .